woensdag 18 maart 2009

de route in beeld

We beginnen 30 april (ja ja, Koninginnedag) in Weesp en nemen dan de trein (een gewone trein van de NS, nothing special) naar Utrecht CS. Vanuit Utrecht gaan we dan met de ICE naar Dusseldorf. Hier gaan we overnachten in een hotel.

De volgende ochtend nemen we de trein naar het vliegveld van Dusseldorf en nemen we het vliegtuig naar Moskou. Hier blijven we een aantal dagen om lekker te chillen, dingen bekijken en misschien al wel shoppen.

Op de 4e mei nemen we de Trans Mongoliƫ Express naar Beijing met tussenstops in Irkutsk (Baikalmeer) en UlaanBaatar (met een tripje naar een Ger voor een heerlijke overnachting). In Beijing zullen we nog een leuk tripje maken naar de Chinese muur en het zomerpaleis.

Vanuit Beijing nemen we op 17 mei het vliegtuig naar Hanoi in Vietnam. Nu gaan we overstappen op andere vormen van vervoer: taxi, bus, boot, trein en misschien wel een brommer!

Op het laatste kaartje is de route getekend die we willen gaan bereizen in de 5 weken die dan nog resteren... Alles kan natuurlijk veranderen, maar dit zijn de plannen!

1 opmerking:

  1. Beste Roeland,

    Zie dat jullie een prachtige reis gaan maken door een aantal van de mooiste landen ter wereld. Toe ik zag dat jullie reis zich ook naar Vietnam verplaatst ben ik toch maar even gaan checken wanneer ik vertrek vanuit Hanoi terug naar Nederland (ga namelijk in April en Mei een tocht per brommer maken van Ho Chi minh naar Hanoi) Je hebt geluk ik vlieg de 15de terug naar Nederland dus geen Exact gezicht tijdens je vakantie!!
    Aangezien ik in Vietnam gewoond heb en daar al het nodige gezien heb dacht ik laat ik jullie toch maar even bloggen.

    Mochten jullie dingen willen weten of hulp nodig hebben bij het regelen van dingen mag je me altijd bellen.

    Mijn nummer staat in Synergy en daar heb je nog een aantal dagen toegang tot.

    Zo niet dan een hele fijne en veilige reis gewenst.

    Groeten Ward

    P.S.

    Sapa schijnt meer dan de moeite waard te zijn en staat volgens mij nog niet op jullie kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen