donderdag 26 maart 2009

Iedereen is bezig met onze reis!

Ja, dat klinkt misschien vreemd, maar iedereen is er nu mee bezig. Ik had dinsdag een sollicitatiegesprek bij Caesar Groep. Heel positief gesprek en ik mag door naar de tweede ronde. Toen ik vertelde dat we 8 weken gaan reizen door Aziƫ kreeg ik een aantal tips voor bounty-stranden in Thailand! Kun je nagaan, ik krijg bijna het gevoel dat de interviewer het nog leuker vond dan dat ik het vind... ;-)

Verder komen Xander en Vivian vanavond op bezoek,.. niet alleen om gezellig te eten, maar vooral omdat zij tijdens onze afwezigheid de WII mogen lenen en hem nog even moeten proberen. Sterker nog, er waren in eerste instantie meer kapers op de kust, maar die zijn inmiddels al voorzien.

Veel mensen lezen onze Blog en volgen zo onze voorbereidingen, waardoor we zo af en toe ook nog leuke tips krijgen.

Zo zie je maar, iedereen is bezig met onze reis.

Oh ja, voordat ik het vergeet,.. we hebben nog meer spullen in huis die wij even niet zullen gebruiken. Goed, wie wil kan intekenen op onze fietsen, boot, koelkast, opblaasbedden, tent of misschien wel onze bankstellen? ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wij adopteren jullie bank voor het huis wel hoor - zullen ervoor zorgen dat er dronken nachtbrakers op gaan zitten als ze uit Toeters komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en de kippetjes waren lekker! vivian en xander @den helder

    BeantwoordenVerwijderen