donderdag 9 april 2009

Gadgets!

Het leuke van zo'n blog is dat je er allemaal leuke gadgets aan toe kunt voegen. De diavoorstelling, bijvoorbeeld. Nu staan daar nog foto's van het Weespse Winter Wonderland, maar zodra we onderweg zijn verschijnen daar natuurlijk de foto's van de trip.

En ik vond een gadget waarmee je ons makkelijk kunt volgen. Denk ik. De zogenaamde volgers zijn toegevoegd. Daar kun je een mailadres achterlaten en als het goed is, krijg je dan bericht als wij een nieuw bericht hebben geplaatst. We gaan ook dat nu even testen.... Daar is het blog nu nog voor. Beetje testen, kijken hoe dingen werken, beetje oefenen met foto's plaatsen en dergelijke. Zodat we alle wielen uit hebben gevonden op het moment dat we onderweg zijn.

Inmiddels heb ik de conclusie getrokken dat dat dus niet werkt. Dus die gadget sneuvelt weer. Ik ben er (dankzij Xander) wel achter hoe ik meer dan 10 mailadressen op kan geven die automatisch bericht krijgen als we iets nieuws publiceren. Dus als je op die lijst wil, mail even naar mireillevdw@gmail.com en dan wordt het geregeld!

Zoals Roeland gisteren al aankondigde: ik heb de paspoorten inderdaad opgehaald. 4 grote stempels (of eigenlijk zijn het stickers tegenwoordig) erin, alle visa zijn geregeld! En Roeland heeft de komende week twee tweede gesprekken...., dus fingers crossed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten