dinsdag 14 april 2009

Telefoon, camera en laatste dagen...


Ja,.. ja... ja! Eindelijk, ja, eindelijk is mijn Tri-band telefoon geleverd en ik ben er heel erg blij mee... check die mooie telefoon. Het is een speciale David Guetta editie,.. nu weet ik niet precies waaraan ik dit kan zien, maar hij doet het erg goed.
Verder hebben we toch besloten om een digitale videocamera te kopen. Nu kun je kiezen uit duizenden modellen, maar wij willen een kleine, handzame camera die video opslaat op SD-kaartjes, met een flinke zoom en voor weinig geld. Ja, die zijn er,.. en Mireille is nu een trotse eigenaar van een JVC GZ-MS100 camera. Kekdingetje... Tuurlijk, voor weinig geld hoef je geen wonderen te verwachten, maar hij is beter dan ik gedacht had.
En ja,.. dan natuurlijk het mooiste nieuws,.. vandaag en morgen nog werken,.. en dan ben ik vrij!!!




1 opmerking:

  1. kek dingetje!
    dus vanaf morgen lekker wii-fitten in de tuin in je onderbroek?
    X

    BeantwoordenVerwijderen