dinsdag 7 april 2009

Lijstjes afwerken

Het vertrek komt steeds dichterbij. Nog 23 dagen, om precies te zijn, en dan gaan we onderweg. Het aantal vinkjes op de verschillende lijstjes groeit gestaag verder. Ik hoop dat ik vandaag bericht krijg van het visumburo dat ik de paspoorten op kan halen. Op hun website kan je de paspoorten volgen. Zo weet ik dat we de stempels voor China, Mongolie en Vietnam al hebben en dat de boel vandaag terugkomt van de Russische ambassade.

Het geld is gehaald, de jongen van het GWK heeft ons heel veel kleine coupures mee gegeven. Handig voor op de korte stops van de trein! De prikken en de malariapillen hebben we, alle kleding en handige reisgadgets zijn ingeslagen, Roeland heeft inmiddels ergens anders een telefoon besteld (en moet ook daar weer op wachten, maar dat terzijde), we hebben een globaal idee van de route... Kortom: ready, steady, go!

Voor de reis hoeft er zo goed als niets meer te gebeuren, de komende 23 dagen. Roeland moet nog 6 dagen werken, ik ietsje meer. Die lijst is eigenlijk het langst... om eerlijk te zijn. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten